بازدید استاندار خراسان رضوی از شعبه مشهد

به گزارش روابط عمومی گروه، محمد حسین معتمدیان استاندار خراسان رضوی طی بازدید از شعبه مشهد گروه صنایع فولاد صبح پارسیان، از نزدیک در جریان مشکلات این مجموعه صنعتی قرار گرفت.

وی در این هفته از برنامه یکشنبه‌های پشتیبانی و مانع‌زدایی از تولید نیز با توجه به نقش بسزای واحدهای تولیدی در توسعه اقتصادی استان خراسان رضوی و ایجاد اشتغال ضمن بازدید از  ۳واحد تولیدی در شهرک صنعتی کاویان، برای رفع مشکلات آن ها دستورات لازم را صادر کرد.

در این دیدار، مصطفی بنا‌نژاد، سرپرست کارخانه مشهد ضمن تشکر از حضور و پیگیری استاندار محترم در خصوص مسائل و مشکلات این کارخانه مواردی را مطرح کرد.

وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در این مجموعه صنعتی و توانایی تولید محصولات متنوع از لوله های انتقال آب تا انواع تیرآهن، عنوان کرد که با حمایت استانداری در راستای جذب پروژه های استانی و ملی در زمینه تولید لوله، گروه صنایع فولاد صبح پارسیان با توجه به سابقه درخشان در همکاری با پروژه های مهم کشوری، این قابلیت را دارد که ضمن ایجاد فرصتهای شغلی جدید، محصولی با کیفیت و استاندارد های بالای ملی و بین المللی را برای عرضه به مصرف کنندگان تولید و عرضه نماید.

همچنین با توجه به وجود کارخانه فولاد خراسان در همجواری شعبه مشهد، از استاندار محترم درخواست شد اقداماتی در زمینه تأمین شمش از این کارخانه به طور مداوم و مستمر صورت پذیرد، که به این ترتیب زنجیره تولید محصولات فولادی در استان ایجاد خواهد شد و نیازی به تأمین مواد اولید از نقاط خارج از استان نیست.

در انتهای این بازدید، جناب آقای معتمدیان با اشاره به نام گذاری امسال و در راستای تحقق این شعار، قول همکاری و پیگیری مستمر تا رفع این موانع و تسهیل امر تولید را دادند.

 

 

 

 

دسته‌بندی: