قرار گرفتن گروه صنایع فولاد صبح پارسیان در رتبه 195 در بین 500 شرکت برتر کشور

همه ساله شرکتهای برتر کشور بر اساس معیارهای تعریف شده از سوی سازمان مدیریت صنعتی مورد ارزیابی قرار گرفته و 500 شرکت برتر تعیین و معرفی می‌گردد.

براساس گزارش ویژه همایش شرکتهای برتر ایران که در تاریخ 26 بهمن ماه 99 منتشر گردید، در بیست‌ و سومین رتبه‌بندی IMI100 شرکت گروه صنایع فولاد صبح پارسیان حائز رتبه 195 بین 500 شرکت برتر کشور گردیده است. این مهم حاصل عملکرد درخشان شرکت در سال 98 می‌باشد که در آن بخش عظیمی از پروژه بزرگ ملی طرح غدیر(خط لوله آبرسانی به شهرهای اهواز، آبادان، خرمشهر و شادگان) و طرح خلیج فارس(خط لوله انتقال از آب شیرین‌کن‌های سواحل خلیج فارس به استان کرمان) به انجام رسید.

گروه صنایع فولاد صبح پارسیان از ابتدای تأسیس همواره بر ارتقای سطح کیفی و رضایتمندی مشتری تاکید داشته و افزایش سهم بازار از طریق افزایش تولید و تنوع سبد محصولات را سرلوحه خود قرار داده است.
بدین‌وسیله دستیابی به این موفقیت را به همه مدیران گروه مالی پارسیان که بی شک با حمایت‌ها و راهنمائیهای مدیریتی در ایجاد آن نقش داشته‌اند و همچنین همه مدیران و پرسنل پرتلاش گروه صنایع فولاد صبح پارسیان تبریک و تهنیت عرض می‌نمائیم.

دسته‌بندی: