کارخانه آسان تیکن

کارخانه گروه صنایع

آسان تیکن

بهره‌گیری از دو خط مدرن و پیشرفته جهت تولید انواع درب آسان بازشو قوطی‌های فلزی و درب آلومینیوم قوطی‌های نوشیدنی

  • آدرس: جاده قدیم کرج هشتگرد
  • شماره تماس: 02644373011
  • فکس: 02644373015

گروه صنعتی آسان تیکن با بهره گیری از دو خط مدرن و پیشرفته تولید انواع درب آسان بازشو قوطی های فلزی و درب آلومینیوم قوطی های نوشیدنی، توانسته است در جهت خودکفایی و جلب رضایت معتبرترین مشتریان این صنعت به لحاظ کیفی و کمی و همچنین تأمین نیاز های بازار داخلی و افزایش کیفیت بسته بندی صادر کنندگان مواد غذایی کنسروی کشور سهم بسزایی ایفا کند.

محصولات گروه صنعتی آسان تیکن شامل انواع درب های آسان بازشو(EOE)  در دو نوع و با مشخصات ذیل است:

درب فلزی قلع اندود (Tin Plate EOE):

در سایزهای به ترتیب (99 – 84 – 73) میلیمتر قابل استفاده در بسته بندی قوطی های (200 – 500 – 1000 ) گرمی مواد غذایی مانند انواع کمپوت و کنسروجات، رب و تن ماهی می باشد.

درب آلومینیومی (Aluminum EOE):

درب SOT آلومینیومی با کاربرد در بسته بندی انواع نوشیدنیهای گازدار و بدون گاز مانند آبمیوه، ماءالشعیر و نوشابه ها می باشد.

گروه صنعتی آسان تیکن با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی جهت تست اقلام ورودی و محصولات، همگام با دانش فنی روز دنیا و مهندسین و متخصصین مجرب در خدمت صنایع بسته بندی کشور بوده و کیفیت را به عنوان یک تمایز در رقابت با رقیبان داخلی، سرلوحه عملکرد خود قرار داده است. همچنین کارخانه آسان تیکن با ظرفیت سالانه تولید3460 تن دربهای آسان بازشوی کلیددار فولادی و 700 تن دربهای آسان بازشوی کلیددار آلومینیومی به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح کشور در این زمینه محسوب می گردد.

استفاده از مواد اولیه (ورقهای فولادی و انواع لاکهای آلی) مرغوب از بهترین تامین کنندگان موجب شده است این گروه صنعتی با رعایت اصول بهداشتی و فنی، همچنین محافظت و جلوگیری از فسادپذیری و افزایش طول عمر مواد غذایی مرتبط با صنایع بسته بندی فلزی و بهینه سازی مقاومت دربهای تولیدی در برابر انواع خوردگی و واکنشهای شیمیایی حاصل از اسیدها و مواد خورنده موجود در مواد غذایی مختلف توانسته است در طی مدت فعالیت خود، برند آسان تیکن را به عنوان برندی شناخته شده و مورد اعتماد مشتریان خود مطرح نماید.

تولید دربهای آسان بازشوی فولادی با استفاده از ورقهای لمینیت در سال 1396 برای اولین مرتبه در ایران از افتخارات این گروه صنعتی به شمار می آید.